Причинява ли боядисването косопад

Косопадът засяга и мъжете, и жените. Повечето дами, а и не малко представители на силния пол си боядисват косата. Ако и вие го правите, сигурно сте си задавали въпроса дали боядисването влияе на косопада. Той може да е причинен от различни фактори. Има връзка между боядисването и косопада, но не е постоянна.

boqdisvane-kosopad

ЕФЕКТИ
Химическите продукти, които използвате, за да си изсветлите косата или да се боядисате, може да предизвика увреждане. Коренът започва да расте обикновено, след като се излекува скалпа от раздразнението, предизвикано от химическия продукт, който предизвиква зачервяване и сърбежи. Ако имате косопад, след като сте се боядисали, се дължи на увреждане на стъблото на косъма. Косата ви ще е по- слаба и ще виждате голямо количество по гребена и boqdisvaneвъзглавницата си. За да намалите последиците от увреждането, използвайте цвят в някой от трите тона на естествената ви коса.

ГРЕШКИ
Много жени си мислят, че косата им има повече обем след боядисване. Истинската причина обаче, да изглежда по- обемна, е заради фриза или увреждането. Боядисаната коса е по- склонна към наелектризиране.

ВРЕМЕ
Моментът на боядисването е важен. Най- добре е да изчакате 6 седмици между боядисването, за да се възстанови скалпа и корените.

Въпреки че боядисването не предизвиква постоянен косопад, има вторични ефекти, които могат да доведат до загуба на коса. Най- опасният е сърбежът. Чешенето ще предизвика още по –сериозни увреждания и ще предизвика по- сериозен косопад и от боядисването.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

19. март 2014 11:48:10 от Надя Колева
Категории: Косопад – Статии | Етикети: , , , | Напишете Коментар