Внимание! Противозачатъчните водят до косопад

f50b5d72f8636ed9ed5fde3d78f332bd_bigКосопадът всъщност не е естествено състояние на косата, а той най-често се дължи на дадено заболяване на скалпа на главата или е породен от различни видове гъбички, които нарушават цялостта на косъма. Сигурно няма да се учудите и от факта, че повечето лекарства оказват влияние върху здравето на косата ви. 401Най-често до косопад води приема на таблетки за лечение на акне, сърдечни заболявания, рак, и пр. Всички тези хапчета много често стават причина за увреждане на здравината на косъма и много често водят до оплешивяване. Специалистите алармират, че в днешно време най-често упоритият косопад при жените се дължи на приема на противозачатъчни хапчета. В такъв случай обикновено щом дамите спрат приема на дадените хапчета си връщат здравето и гъстота на косата, но не винаги. При дамите масово косопад е на лице по време на бременност, раждане и след като жените родят в периода на възстановяване. Косопадът се забелязва много често и при жените в менопаузата отново заради промени в хормоните, но и възрастта.

Още за косопада:

15. май 2014 19:22:27 от Косопад
Категории: Любопитно за косопада | Етикети: , , | 45 коментара